Administrativ Prosjektgruppe
Administrativ prosjektgruppe har funksjonen som styringsgruppe for delprosjektene innenfor hvert administrative hovedområde. AP skal også bidra til god samhandling i bindeleddet mellom administrative delprosjekter og de ulike fag- og tjenesteområdenes arbeid på tvers av kommunene.
Fra rådmennenes stab: Mette Fossan, Nina Othilie Høyland, Årstein Løland
Organisasjon: Hilde Lofthus, Mette Einan, Kari Ødegård Aas, Kirsti Lygre Rostøl, Audun Grødem, Nancy Kjærvoll, Henny Lillelid Bjerga, Bodil Vika
Kommunikasjon: Ole Jørgen Alstadsæter, Nancy Kjærvoll
Økonomi: Torunn S. Nilsen, Ellen K. Hagen
Digitalisering: Bjarte Våge, Torgeir Kvalberg
Kommuneadvokaten i Sandnes
Det er opprettet 12 administrative arbeidsgrupper:
- Beredskap 2020 og ROS-analyse for sammenslåingsprosessen
- Kommunikasjon
- Organisasjon – HR og personal
- Arkiv
- Økonomi
- Anskaffelser
- IT
- Digitalisering
- Eierskap
- Kontroll og tilsyn
- Kommuneplan - samfunnsdel
- Utbyggingsavtaler